Бензогенератор постійного струму, зроблений своїми руками

Бензогенератор, зроблений своїми руками зі старої газонокосарки

Для цього бензогенератора постійного струму були використані частини старої газонокосарки та двигун постійного струму на постійних магнітах. Зробив його американський астроном Майк Дэвіс (Mike Davis), котрий придбав у віддаленій від промислових центрів Арізоні ділянку землі для проведення астрономічних спостережень і, оскільки у цій місцевості немає централізованого електропостачання, отримує електроенергію з саморобних вітряка та сонячних батарей.  Майк Девіс розповідає.

Я прагнув мати дешевий спосіб зарядки своїх акумуляторних батарей у дні, коли погода хмарна і немає вітру, через що мої сонячні батареї і вітрова турбіна не виробляють багато енергії. Цей проект бензогенератора виявився дійсно швидким, легким і дешевим. Я отримав газонокосарку всього за $ 5 в магазині вживаних речей. Двигун на постійних магнітах прийшов з аукціону ще за $ 5. Загальна вартість проекту склала лише трохи більше $ 20! На даний час у мене є вихід генератора до 10 Ампер на 12 Вольт. Крім того я маю намір його вдосконалити. Нижче пояснюється, як я побудував бензогенератор постійного струму.

Моя кінцева мета полягає у створенні генератора, який буде працювати на газі, отриманому з мого газогенератора біомаси.

Бензогенератор_газонокосарка_1

Цю газонокосарку я купив на розпродажі всього за $ 5! Вона легко заводиться і працює чудово. Я б вважав за краще, щоби потужність двигуна була більшою, але при ціні $ 5, я не міг пройти повз неї і не купити.

Бензогенератор_газонокосарка_2

В майбутньому маю намір використати щось більш потужне. Куплена газонокосарка була іржава і брудна, але в основному робоча. Щоправда, є досить сильна вібрація (щось негаразд із рівновагою), але наразі буду з цим миритись, враховуючи ціну.

Бензогенератор_двигун

Двигун постійного струму на постійних магнітах у бензогенераторі використовується для вироблення струму. Потужність двигуна - 90 Вольт постійного струму, 3/4 кінської сили. Я отримав його на аукціоні всього за $ 5. Він діє як генератор струму, коли вихідний вал повертається. Вихідна напруга залежить від швидкості обертання вала і навантаження на генератор. Я використовую подібний двигун у своєму вітрогенераторі. Такі двигуни відмінно працюють, в даному проекті теж. Єдиною проблемою у мене з цим конкретним двигуном було те, що він має 14 мм вал (метрична система одиниць). Я не міг знайти шків для такого розміру валу. Зрештою я використав шків для валу 1/2 дюйма (відповідає 14mm валу).

Робота над конструкцією бензогенератора

Бензогенератор_лезо_і_важіль_видалені

Першим кроком було видалення непотрібних для моєї конструкції бензогенератора частин газонокосарки (лезо і важіль). Я зберіг стрижень, який з'єднаний з важелем, що піднімав і опускав лезо газонокосарки. Я планував повторно його використовувати.

Бензогенератор_кріплення

Потім мені потрібне було місце для установки двигуна. Я закріпив важкий шматок пластику до ручки газонокосарки за допомогою U-подібних болтів. Пластик має товщину 1/2 дюйма і дуже важкий. Я, ймовірно, повинен був використовувати метал, але під руками був пластик, а пластик набагато простіше різати та свердлити.

Двигун_кріплення

Тут двигун (генератор) встановлюється на іншій частині супер-міцного жовтого пластику з великими U-подібними болтами. Тепер просто потрібно змонтувати петлю, яка зафіксує дві частини разом.

Двигун_кріплення_2

Двигун встановлений на шарнірі. На знімку шарнір, який кріпить дві частини пластика разом і дозволяє їм переміщатися один відносно іншого. Це дозволить мені відрегулювати натяг ременя приводу генератора. Я використав великі латунні дверні петлі. Плюсом цього конструктивного рішення є те, що мені потрібно буде тільки зняти шарнірний болт, щоб відокремити дві частини. Наступного разу я б, ймовірно, використав дві петлі, щоб надати кріпленню додаткову підтримку і силу.

Ви бачите, що пластик, на який встановлений двигун, трохи перекосило. Це було викликано надмірним затягуванням U-подібних болтів. Метал в цій ситуації працював би краще, тим не менш я знайшов спосіб вирішити цю проблему (про це нижче).

Бензогенератор_регулювання_натягу

Стрижень для регулювання натягу. Тут я болтами прикріпив шматок сталевого кутника на пластик, до якого кріпиться двигун. Швелер випрямляється і підсилює пластик, який раніше вигинався. Я також вирізати частину кінця і загнув назад все інше, щоб зробити опорну точку для стержня, який буде піднімати і опускати мотор для регулювання натягу ременя.

Я скоротив стрижень, який спочатку піднімав і опускав на газонокосарці леза. Я вигнув на 90 градусів кінець стрижня і висвердлив для нього отвір у шплінті, до якого на газонокосарці кріпився стрижень вузла лез. Щоб зігнути стрижень, я затиснув прут в моїх лещатах і нагрівав його до червоного кольору пропановим пальником. Це дозволило його легко зігнути. Я отримав хороший чистий вигин на кінці стрижня.

Бензогенератор_зроблений

Тут показано завершений бензогенератор, майже готовий для випробовування на вулиці. Ви можете побачити, як стрижень проходить від важеля на ручці до кронштейну опори двигуна. Важіль працює і відмінно підходить для регулювання натягу ременя.

Для продовження клацніть на цифрі 2.

Тестування бензогенератора та вдосконалення конструкції

Бензогенератор_новий_ремінь

Новий ремінь на генераторі. Нарешті прийшов час для тестування. В останню хвилину я вирішив замінити ремінь на новий. Старий ремінь був склеєний і я побоювався, що довго він не прослужить. Так що я пішов в магазин автозапчастин і купив новий ремінь. Новий ремінь коштував майже $ 10 і виявився найдорожчою частиною всього проекту.

Бензогенератор_вигляд_зверху

Вигляд бензогенератора зверху. Для пуску я спочатку переміщую важіль вперед на пару надрізів. Тоді я запускаю двигун. Після того, як все це запрацює добре, я зможу потягнути важіль назад і задіяти генератор. Просто!

Бензогенератор_еквівалент_навантаження

Еквівалент навантаження використаний для тестування. Цей еквівалент навантаження я використовував для тестування бензогенератора. Загалом це довга панель, на якій закріплено 20 патронів електричних лампочок, підключених паралельно (лампочки на 12 Вольт). Кожна лампочка споживає 2 А при 12 Вольтах. Так що я можу регулювати навантаження просто шляхом зміни кількості встановлених лампочок. Це фіктивне навантаження зможе обробляти до 40 Ампер на 12 Вольт. Мій маленький генератор звичайно не розрахований на таку силу струму.

Бензогенератор_живить_4_лампочки

Ось фотографія першого тесту бензогенератора. Я почав тільки з 4 лампочок, встановлених у фіктивне навантаження. Це дало 8 A навантаження на генератор. Генератор живить навантаження легко, занадто легко насправді. Лампочки горіли дуже яскраво, і одна з них швидко згоріла. Мені потрібно додати більше навантаження на генератор.

Бензогенератор_живить_5_лампочок

Ось другий тест з 5 лампочок, встановлених для навантаження 10 А. Лампочки всі горять красиво і яскраво. 10 Ампер, або трохи більше, здається, межа того, що цей маленький генератор може виробляти в даний момент. Додавання більшої кількості лампочок починає перевантажувати двигун. Можливо, я зможу згодом налаштувати двигун так, щоб отримати більшу потужність від нього. Поки що все зроблено достатньо грубо. Синтетичні масла допоможуть знизити внутрішнє тертя. Деякі корективи в карбюраторі також можуть допомогти. Я також можу спробувати змінити розмір шківів на двигуні і генераторі. Тим не менше, навіть при 10 А на виході цей бензогенератор дає достатньо енергії, щоб доповнити мій вітряк і сонячні панелі в похмурі, тихі дні, коли дійсно просто потрібно трохи додаткової потужності.

Бензогенератор_натяг_ременя

Ще одна проблема у мене виникла при отриманні на генераторі потрібного натягу ременя. Правильний натяг, здавалося, знаходиться між двома засувками на важелі. Тому я вирізав ділянку стрижня і зварив в фаркоп (тяго-причіпний пристрій). Тепер я можу регулювати довжину стрижня так, щоб натяг ременя був достатнім. Я також додав гайку і шайбу до одного кінця талрепа. Це дозволить мені заблокувати шпиндель на місці, коли я знайду золоту середину.

Бензогенератор_напруга_зарядки

Ідеальна напруга зарядки акумулятора.

Бензогенератор_контролер_заряду

Контролер заряду акумуляторної батареї. Слід зазначити, що при використанні бензогенератора для зарядки батареї необхідний блокувальний діод між генератором і батареєю. Діод запобігає зворотній передачі струму від батареї на двигун. Контролер заряду має вбудований блокувальний діод, і спеціально розроблений для безпечного заряду батареї. Отже мені не доведеться турбуватися про надмірну зарядку і пошкодження батареї. Докладніше про такий контролер заряду розповідається на сторінці сайту про контролер заряду.

Я, ймовірно, врешті-решт, спробую переробити цей бензогенератор до роботи на газі з мого газифікатора біомаси. На даний момент мій газифікатор досі виробляє надто багато смоли, щоб спробувати запустити двигун. Я працюю зараз над очищенням газу.

Оновлення конструкції бензогенератора

Бензогенератор_перероблений

Перероблений бензогенератор. Я переробив бензогенератор. У мене були неприємності з пластиковою деформацією, тому я замінив всі пластикові частини на сталеві пластини. Я замінив мідний шарнір на важкий сталевий шарнір набагато ширший і міцніший, ніж старий. Я зробив шарнір з різьбленого стрижня на 3/4 дюйма прикріпленого до великого стрижня. При повороті різьбленого стрижня, я можу рухатися кріплення двигуна так, щоб ідеально вирівняти шківи. Потрібно сказати про шківи, я замінив обидва шківи. Я виявив, що ремінь ковзав під навантаженням. Генератору потрібно більше крутного моменту, ніж двигун міг дати зі старими шківами. Тому я встановив менший шків на двигун і більший на генератор, щоб збільшити крутний момент на генератор.

Бензогенератор_перероблений_2

Ось ще один вид оновленого бензогенератора. Генератор тепер кріпиться болтами до сталевої пластині товщиною 1/4 дюйма. Два кронштейни, приварені до пластини і приварені до двох великих сполучних гайок на різьбовому стрижні. Це формує дуже сильну і жорстку петлю. Положення генератора можна легко регулювати з боку в бік, обертаючи різьбовий стрижень. Ці зміни дозволили мені отримати майже в два рази більший струм на виході генератора (показано на фото нижче).

Бензогенератор_живить_8_лампочок

Бензогенератор живить 8 лампочок. Тепер генератор може легко живити вісім електричних лампочок при навантаженні 16 Ампер. Це досить непоганий струм зарядки акумулятора. Можливо, я зможу ще більше вдосконалити цей генератор постійного струму, але в цілому, я дуже задоволений бензогенератором, яким він є на даний час. Він виконує свою роботу для якої був розроблений.

Англомовну сторінку Майка Девіса з розповіддю про виготовлення бензогенератора можна знайти на сайті www.mdpub.com/

Українська

Додати новий коментар

Користувацький пошук